7.12.2012

She paints her smile

Iltoja.

Täytyy tähän heti alkuun kiittä ja kumartaa muutamasta uudesta lukijasta!


Ja sitten asiaan, pikaista päivitystä ja jotain ns. kuulumisia.

Taas vaihteeksi, koko syksy ja alkutalvi on ollu pelkkää stressiä ja muuta paskaa. Stressi ihminen kun olen ei asialle voi mitään. 
Ollu aika vetämätön olo koko ajan ja ei oo jaksanu edes meikkiä naamaan heittää varmaan melkein kuukauteen. Niin.


Kati kuitenki innostu mun ens viikon suunnitelmista ja lähetään perjantaina Helsinkiä kohti ja illalla jos vähän keikkaillaan. Jeeeeee.


Tilasin EMP:ltä kaks paitaa ja jouduin palauttaan toisen niistä, koska se ei vain istunu mun päällä sitten millään. Olin kyllä jo päättäny tilausvaiheessa, että en molempia pidä mut en tienny kumpi olis sitten parempi. Eipä kokeilun jälkeen jääny epäselväksi.

Ja.........tilasin TAAS uudet kengät. Huhhuh mä sanon. Joululahjalistaki huutaa tyhjyyttään, koska oon tässä koko syksyn tähän päivään asti ahminu pikkuhiljaa kaikkea mitä tarvin, niin ettei nyt jouluksi oikeen tarvi mitään. Ihan hyvä vaan.

Eilen suunnittelin mitä kaikkea tänään pitäis tehä ja päätin, että tänään saan jotaki aikaseks ja sain aika paljoki!
Ensinnäkin, meikkasin jopa!
Toiseksi, laitoin jouluvalot parvekkeelle!
Kolmanneksi, sain harjottelupaikan! Jee.

Stressi väheni kyllä ku sai ton harjottelupaikan. Ei tarvi enää sitä miettiä.




Color Maskin Plum mulla on ollu jo aika kauan ja tänään kävin hakees mustaa. Aattelin, että voisin tänään taas vähä temppuilla noilla väreillä.
Ps. kulmakarvat näyttää ihan ruman vihreiltä. lol.


No joo enkähän mä mee tekeen pizzaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti