28.12.2012

Joulua

Huhhuh. Tänä vuonna joulu tuli kyllä jotenki tosi nopeesti.

Sitä havahtui 23. päivä illalla et ei hitto, huomennahan on aatto.
Joulu vietetty sillä kaikista perinteisemmällä tavalla; sukulaisia, seurustelua, TV:n kattelua ja paljon syömistä ja sitten lahjojen jakoa.
Tämä joulu oliki sitten ensimmäinen, mikä vietettiin Jannen kans erillään.
Ei sillei haitannu. Sainpahan vallata kämpän ja huudattaa musiikkia täysillä aamu viiteen asti. (anteeksi naapurit)
Ja tottakai mä sille heti sanoin et ehdottomasti se menee omia sukulaisiansa ja perhettänsä näkeen, vaikken mä tänä jouluna mukaan tulisikkaan.
No mun bileet loppuu lyhyeen, kun alunperin sen piti olla johki 4-5.1. asti kotonansa, mut päättikin et tulee jo sunnuntaina tätinsä kyydillä takas niin saa samalla tulla käymään meillä, kun ei ole vielä tänne ehtinyt.

No, eikai siinä.

Loppuun voisin spämmiä vielä hieman "joulukuvia" kämpältä ja joitain lahjoja.
Ps. puhelin laatu.





 Äitee löyti jostain kaupasta valot, missä on perhosia ja päätettiin sitte laittaa ne mulle tonne nurkkaan komeilemaan. Ei oikein löytyny nille muutakaa paikkaa. buu.

 
 
Muutama hyasinttikin hommattu. Ne vaan tuoksuu niin hyvältä.

 

Siinä sitte osaa joululahjoista. Kummeilta sain kissa viltin ja kaks turkoosia sohvatyynyä! ♥

 Ensimmäistä kertaa halusin joulukuusenki tänne...

...Että saan koristella sen muumimammalla ja turkooseilla palloilla.

 
Äiteen tekemä tonttuli. 

Maljakko kynttilälle. 

 Ja sitte ehkä jännimpään joululahjaan, jonka sain myös kummeilta. Mulla ei oo ikinä tullu pieneen mieleenkää, että tällasia olis.... Eli kyseessä digitaalinen valokuvakehys! 
Voit laittaa kuvia muistikortille tai muistitikulle ja liittää sen kehyksen taakse ja selata kuvia manuaalisestikkin ja esim. valita kuvan minkä haluat siinä näkyvän. Normaalisti kehys menee läpi kaikki kuvat diashowna. Kätevää! Ainut huono juttu on, että tää toimii ainoastaan verkkovirralla.

 Kummeilta vaihteeksi nämäkin...mutta en valita! Mä oon sellanen vilukissa ja täälä kämpäs vaan on niin kylmä, että mun jalat on aina ihan jäässä. Oon villasukkien suurkuluttaja kotona, mutta tuntu että nekää ei lämmitä jalkaa. No joka tapauksessa, nää on SUPER lämpöset tossut! Ei ole kyllä jalat kylmät.

Ja tämän ihanuuden sain kaverilta lahjaksi. Me ish happi. 


Sain toki muitaki lahjoja ja osa edelleen avaamattomia, mutta mitä nyt muistan niin ainaki  uusi mikro, muumi tyynyliina, turkoosit käsipyyhkeet, rahaa, karkkia, tarot-kortit, meikkipussi, meikkejä, pinkki taskulamppu ja jotain muutaki siä oli.

No, siinäpä oma joulu tänä vuonna. 




Ja tähän päivään. 
 Olin aamusta hoitelees asioitani ja päivällä olinki äiteen kans kiertelees kaupois ja sitte ku tultiin takas meille alettiin vaan siivoamaan ja järkkäämään, leipomaan ja kaiken kukkuraksi sulattamaan pakastinta... Onneksi se on pieni eikä kestäny kovin kauaa saada sekää kuntoon.

Mutta joo, Tiimarista tarttu mukaan ainaki tällanen.

Mulla kun noita peilejä ei vielä tarpeeksi ole...............................eipä
No ei ollu kallis ja taas vaihteeksi sellasta mistä mä tykkään. Mutta toki toi onki vaan muovia.... ai että jos joskus sais ihan puisena tollaset kehykset mutta ne hinnat..... ehkä mä tyydyn nyt toistaseks tähän.


Pari postausta taaksepäin mainittin, et sain harjottelupaikan, mutta pari viikkoa tässä on tuntunu et kaikki taas vastustaa ja mikää ei mee niin ku pitää. Viimenen tippa oli viime perjantaina ku tuli vähä sellasta viestiä, ettei se onnistuiskaa ja olin jo et joo vittu kyllä voi mennä vaikeeksi. Tänään kävin sitte vielä selvittelemässä asioita ja onneks kyse oli pienestä jutusta jonka pysty hoitaan päiväs ja nyt on kaikki asiat kunnos. Eli huomenna työt alkakoon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti