26.1.2013

Bad Girl, Good Girl

Ja näääääääin siitä on taas menny hauska tovi kun viimeksi jaksoin päivitellä.

Pahoittelut, arkipäivät menee niin pitkälle ehtoolle, ennen ku pääsen töistä kotia ja sen jälkeen ei vaan millään jaksa miettiä, että jaksaisko päivittää.
Viikonloppuna saattaa siis olla suurempi todennäköisyys nähdä uusia postauksia.


Mutta joka tapauksessa, töissä hiljaisempana päivänä ehdin ottaa kynää ja paperia ja suunnitella uutta ulkoasua bloggeriin. Ideoita synty suht hyvin ja sitte jäi vain vaikeaksi, että minkä niistä toteuttaisi.
Saamattomuuttani, laiskuuttani ja ajan puutteen takia oon tällä hetkellä ehtinyt vaan photoshopata yhden taustan (joka tällä hetkellä käytössä; ruusut). Muuta kivaa suunnittelin paperille, mutta tää toteutus kohta on aina yhtä vaikiaa. Ja turhauttavinta, jos mikää ei toimi niin ku on suunnitellu.

Jostain syystä oon ollu nyt vaihteeksi aktiivisempi tuola ameblon puolella, kun seki oli jo melkeen kuollu pystyyn. Ja sinne on jotenki helppo tehdä postauksia kun en jaksa umpia ja lampia selittää niin voin vaan tehdä jotain super nopeita/täysin turhia ja randomeja postauksia. Ihan niin ku mä en täällä voisi, mutta mä en halua.

Tein myös postausaiheista listaa, ja uskokaa tai älkää tais niitä siinä olla joku lähemmäs 15 kappaletta.
Mutta suurin osa postaukien aiheistaki vaatis kuvien ottamista, ja oon vaan niin laiska että saatan vaan tyytyä puhelimen kameralla näpsittyihin kuviin. Ei toi oma kamera mikää super hyvä oo, joten ei sillei haittaa. Ja kuviin liittyen, aamulla kun herään ennen ku meen töihin on pimeää, kun tuun töistä kotia on vielä pimeämpää joten "hyvien" ja selvien kuvien ottaminen on melko mahdotonta, tämänki takia viikonloppu on ainut aika kun pystyis ja ehtis.

No, enkähän mä tästä pikkuhiljaa koita piristyä ja ku saan tän ulkoasun kasaan ja kuntoon niin oon edes tyytyväinen johki ja saatan saada intoa postailla.
Koitan kummiski huomenna alkaa purkaa sitä postausaihe listaa ja kirjottaa niin monesta ku pystyn.

1 kommentti:

  1. Tää tausta on tällä hetkellä ainaki vitun siisti. Noi kukat näyttää jotenki kolmedeeltä ja son cool :--D

    Laita pari kuvaa Vildest joskus. Son sopo!!

    VastaaPoista