6.5.2012

Depth of the Deep

Jahas viime päivityksestä onki menny jo jokunen aika.

Tosin oon kyllä tarkoituksella jättäny päivittämättä, koska olisin halunnu jatkaa tota edellistä hius postausta jotenki mutta ei.

Todennäkösesti ensi viikolla saattaa tulla taas jotaki hiuksiin liittyvää.
Vaikka hiustilanne onki aika paljo tätä luokkaa;



Kuitenki nyt aattelin tulla päivittään vaan tällei pikasesti kuulumisia jne.


Mistähän sitä nyt taas aloittais. No vaikka siitä, että onneks ei oo enää kauaa tohon kesälomaan. Eipä tarvi olla koulussa ja ehtii tekeen vähä muutaki. No ehkä se nyt taas siitä.

Oon jo varmaan pääsiäisestä asti sanonu, et pitäis käydä Tuuris kattomassa mitä sielä on.

No eilen sitte äitee soittaa aamusta ja sano et tänään mentäis. Äkkiä siis ylös ja laittamaan itteänsä.

Sielä sitte kiertelin taas joka paikan ja ku eka kierros oli tehty, käytiin kahvilla ja sitte taas uudestaan kierrokselle.

Ihastelin siellä melkein kaikkea turkoosin väristä kamaa. Kuppeja, astioita, kauhoja ja kankaita puhumattakaan erilaisista koristeista. Mulla on joku ihme buumi nyt, et kaiken pitäis olla turkoosia.
Ei varsinaisesti kuulu lempiväreihin, mutta tykkään kaikesta violetista, lilasta, sinisen sävyistä ja nyt tosta turkoosista oon alkanu pitään. Äitee vaan heitti, että turkoosi on rakkauden väri ja jotaki siihen suuntaan.
Pyh pah sanon minä, se on vaan hieno väri.

Anyways, kierrellessä sielä ja kuolaten kaikkia mahdollisia sisustus juttuja, mulle tuli hirvee muuttokuume, et pääsis kunnolla sisusteleen ja oikein leikkiin noilla mun lempiväreillä. Nyyh, itseasias haluaisin muuttaa omakotitaloon. Jep. Sais tehdä justiin niin ku itte haluaa ja olis se oma tila ja oma piha. Mä tarvin tilaa paaaaljon enemmän mitä täs meidänki kämpäs nyt on (49m²).
No, ehkä jossain kaukana tulevaisuudessa. Ei hirveesti hurrata opiskelija budjeteilla nyt..Kai sitä pitää jatkaa lottoamista ankarasti ehh. (-""-;)

Alunperinhän mä menin sinne ettiin juhlapukua, mutta yllättävästi ei löytyny mitää sellasta mikä olis iskeny silmään ja sit ku iski niin ei kokoja.. buu.


Äiteelle ja mammalle mä tosin ostin äitienpäivälahjat. Ne oli ainoat mitä mä sieltä löysin. Muuta mä en koko reissulta ostanu. En itelle ees mitää. Jotenki tuntu et ei edes ehtiny kunnolla sielä katteleen kaikkea ja piti jo lähteä pois. Ei paljo myös auttanu se et Janne oli mun kans sielä kiertämäs ja se huokaali kokoajan tuskasena, että "joo joo mennään nyt jo" "sä kattoot nää jo" "mitä sä ettit" "mihin sä tota tarvit" ja muuta silmien pyörittelyä. Ehkä yks ärsyttävimmistä jutuista lähteä miesten kans kauppaan. Menee varmasti perseelleen koko kauppareissu.

Äiti osti meille lahjaksi uuden isomman paistinpannun, ku ollaan sellasta tietynlaista ettitty ja tuola sattu olemaan.

Siinäpä se reissu sitte meni.

Sellanen lievä facepalm tilanne ku päästiin kotia pihaan. Muistin miks mä sinne Tuuriin olin myös halunnu jo niin kauan.....Mun piti ettiä sitä saakelin kissan kiipeilypuuta, jos siä olis ollu sellanen ja kappas ku olin siä, en muistanu koko juttua. (-з-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti