3.4.2012

Hohdokas tiistai

Hohhoijaa taas.

Ei taaskaan tiedä mistähän lähtis purkamaan tätäki postausta.

Alotetaan nyt vaikka viikonlopusta. Oltiin vähä kahden vaiheilla, niin lauantaina ku sunnuntainaki, et lähdetäänkö Seinäjoelta katteleen äiteelle ja isseelle uutta läppäriä, mutta ei sitte eksytty sinne asti.
Äitee vaalentiki mun hiuksia sitte lauantai iltana (siitä myöhemmin lisää) ja sunnuntaina olin hirvee tehopakkaus. Siivosin ja järjestelin kämppää minkä ehdin, välillä aloin järkkäämään tai siivoamaan aiva muuta, vaikka vanha hommaki oli viä kesken. Multitasking hell yeah hehe...
Heti ku sängystä ylös pääsi niin imuroittin koko kämpän, laitoon pyykit pyörimään, kattelin uudet verhot kahteen ikkunaan, silitin ne ja laitoon viä paikallensa.... pyyhin pölyjä ja aloin järjestelemään vaatehuonetta, mikä jäi viime viikon sunnuntaina kesken. Ja tämän kaiken jälkeen hörppäsin teet kurkusta alas ja aloin tekeen makaronilaatikkoa. Siinäpä se sunnuntai sitte meniki.

Maanantaina ei onneksi tarvinnu kouluun niin sai vaan jäädä löhöileen ku Janne lähti kouluun. Mitä mä tein koko sen päivän?


Kyllä. Pelasin Xenoblade Chronicles:ta. Oon tätä nyt pelannu jo monet viikot ja ku aloin pelaan sitä aattelin vaan, etten kuitenkaa piittaa tästä pelistä niin paljo, että alkaisin ihan kunnolla pelata sitä. Alku vaikutti vähä kökköseltä mulle, mutta jotenki pääsin siitä yli ja aloinki pelaamaan sitä. Pelaamiset pitää kyllä suosiolla jättää päiville joina ei tarvi tehdä mitää. Kun mä alan pelaan tätä, saatan pelata monet tunnit putkeen, enkä siitä paikalta aiva heti oo lähtemäs. No se siitä nyt.

Äiti tosiaan vaalenti mun juurikasvun, mikä on saanu kasvaa nyt melkeen semmoset 4-5 kuukautta. Ostin tosin sitä tosi halpaa vaalennusvoidetta, Rial:ia se tais olla. Katoin sitä inciä ja aattelin et vois kokeilla tätä, kun siinä ei kaikkia maailman myrkkyjä ollu. Tiesin kyllä, ettei se kunnolla vaalenna, mutta vaaleni se nyt jotenki. Keltaseksihan tuo jättää ja niin teki nytki.

Olin ostanu jo tossa ennemmin CrazyColorin kahta shokkihiusväriä; Platinum ja Silver.


Ja päätin sitte nyt kokeilla, että miltä nää näyttää mun hiuksis ja ennen kaikkea; tarttuuko se siihen tyveen. On vähä jääny paskan maku suuhun noista shokkiväreistä; vaikka olis vaalennettu ei anakaa mulla läheskää aina meinaa tonne tyveen tarttua ne värit. Tosin ne on aina ollu kaupan vaalennusaineita. Anyway, koitin pariin pieneen soiroon näitä molempia ja sitte vielä yhtä Biozell:in sävytettä, mitä oonki jo käyttäny aika useaan kertaan.












Lopputulos:

 Koitin siis noita kolmea väriä ainoastaan tohon eteen keskelle, ja tossa nyt näkyy sivulla miten se Platinum tuli mun hiuksiin... ensinnäkin, mikää noista väreistä ei ottanu siihen tyveen. boohoo. Ei sinänsä yllätys. Mut nyt ainaki tiedän, etten mee tota Platinumia laittaan, koska se vetää tollaseks vaalean pinkin lilaks..? Väri on ittessään ihan hieno mut haluisin pysyä nyt vaaleissa. Aika huonosti tossa se nyt näkyy, selvä ero on ku vertaa muihin hiuksiin livenä. Biozell ja se Silveri ei juuri erottunu mitenkää. Ehkä joissain latvois saattaa olla enemmän sellasta hopeaa.

Inhottaa muutenki se miten keltaset nää hiukset on. Varsinki tuolta alta ja tyvestä nyt. Meh, oon nyt hiusvärejä pystyny välttelemään varmaan lähemmäs mitä...ainaki 8 kuukautta. Mut nyt tuntuu et pitää hommata joku kevytväri, ja edelleenkää en koske kestoväreihin.

 Ihana tyveni....not.

Siinä nyt voi nähdä selkeemmin sitä eroa ton tyven ja muun pituuden kans. Keltasuus loistaa kilsojen päähän.



Loppukevennyksenä tälle super turhalle ja pitkälle postaukselle (mitä kukaa ei varmaan jaksanu lukea loppuun) voisin sanoa, että tänään on kans ollu yks ihme päivä. Jotenki tuntu etten oo aiva täydes vedos. Koulus se kaikki kävi ilmi. Olin hirveen hidas, pudottelin kampoja, tein mammalle föönikampausta ja sain hokea mielessäni varmaan miljoona kertaa "oho" ja "eiku". Tuli siinä sellanen tunne että ei vittu jos vaan nakkais kammat vittuun ja flippaisin täs niin mitähän nää ihmiset meinais.

Ps. olin kesäfiiliksissä eilen ja pistin Ginaan tilausta. Ehkä jokunen toppi ja shortsit sieltä tulee. Jos paketti löytää perille tällä kertaa..

2 kommenttia:

  1. "Mut nyt ainaki tiedän, etten mee tota Platinumia laittaan, koska se vetää tollaseks vaalean pinkin lilaks..?"

    itellä teki saman tempun.. siis toi crazycolorin platinum sävy. aika jännä sinänsä että siitä tulee tollanen pinkkilila sävy joihinki kohtiin.. mun tapauksessa se oli lähinnä hauska lisäke ku sutasin sen päähän lähinnä huviksi ku huomasin että oli jäänyt kaapin pohjalle ks. pullo. mutta jos joku tosi tarkotuksella haluaa niistä platinumin väriset tai jtn, niin saattaa tulla kyllä ilkeenä yllärinä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no joo. tilasin nuo cyberistä ja sieltä ku katto niitä asiakkaiden lähettämiä kuvia niin niistäki aika moni oli vetäny pinkehtävänlilaksi.
      Ite olin aika tietonen millaseks saattaa vetää lopuks, siks nakkasin vaan pieneen osaan :D
      toinen on et sitte taas toi silveri voi vetää enemmän harmaavioletiks ku varsinaaseks hopeaks mut ei ainakaa nyt mulla menny sellaseks.

      Poista