25.1.2012

Me tultiin ja nähtiin, eiköhän lähdetä ennen kuin sytyttävät rovion

Mistähän sitä aloittais.

Noh vaikka viime viikosta.
Maanantaina ihanasti sairastellen vanhenin taas vuodella. Apua.
Tiistaina edelleen sairastellen ja maanantai-tiistai välisenä yönä herään joskus 5 aikaan aamulla, käyn ottaas särkylääkkeen, menen takas sänkyyn ja koitan saada unta mutta eipä siitä mitää tullu. Mahtavat pari tuntia varmaan nukkunu sinä yönä ja ton viiden jälkeen en vaan enää saanu nukuttua, plus mun maha tuli älyttömän kipeeks niin ei siitä makaamisesta yleensäkkää tullu mitää.
Keskiviikkona oli jo parempi mutta omaa hauskuuttani jäin vielä kotia...torstaina kävin piipahtamas neljäksi tunniksi kouluun.
Perjantaina Janne tuli viikonlopuks kans piipahtamaan kotona joten en jaksanu perjantainakaa mennä kouluun....aktiivista.
Lauantaina sitte pienellä sukulais porukalla kahviteltiin ja juhlittiin mun vanhenemista ja rupsahtamista.

En mitää synttärilahjoja olis kyllä tarvinnu mut noi sukulaiset jotain pientä silti toi.
Äiteeltä ja isseeltä sitte oli vähä enenmmän lahjoja.
Rahaa, kukkia, suklaata ja yhden isohkon kissalautasen sain äiteeltä ja ompelukoneen.
Käytetty toi ompelukone oli, mutta hyvin se näyttää toimivan ku koitettiin sitä äiteen kans, ja sai siihen vielä 5 vuoden takuunki. En mikää super ompelija ole, mutta kyllä sillä nyt sitte korjailee vaatteita ja sen sellasta jos tarvii.

Sunnuntai meni taas hurahtaen ohitte ja sitte oliki jo taas maanantai. Janne lähti sinä aikana takas Liminkaan ku olin koulus.

Siinäpä se viime viikko oli. Tällä viikolla sitte ollu aika tylsä ja köyhä meno.
Haluisin ostaa vaikka mitä taas, mutta opiskelijan on turha haaveilla mistää mitää.

Haluisin ostella uusia vaatteita, hiuspidennykset tarvis ja mitä kaikkea muuta...
Vaatteista tuliki mieleen, että oon tosissani harkinnu koko vaatekaapin sisällön uusimista. Käytännössä tarkoittais sitä, että pistäsin melkeen kaikki nykyset vatteet myyntiin ja pois. En vaan enää pidä läheskää puoliakaa vaatteita mitä sielä on.


Ja mitähän vielä....

Katoin just peilistä mun hiuksia ja mua kauhistuttaa toi juurikasvu. Miten mun omien hiustenväri onki noin tumma. Korostuu varsinki ku on vaalentanu ennemmin noi hiukset. Tosin nyt noi hiukset on kyllä sellasetki ihme kummajaaset, hienosti niissä keltastaki jo näkyy. En vaan oo viittiny enää vaalennella hirveesti tai yritän välttää koko vaalentamista ihan siitä syystä, että hiukset ei siitä niin tykkää ja myös sen takia, että luulen että oon herkistymäs niille aineille.. Ei kiva.

Oon nyt urakalla pessy vaan hopeashampoolla, mutta mitä lie toi mun edellinen shampoo ollu ku ei oo kyllä juuri mitenkää vaikuttanu..Tänään pesin tolla Sim:in hopeashampoolla, annoin sen hetken aikaa olla päässä ja ku sain pestyä sen pois, kas kummaa mun hiukset oli vetäny suurimmaks osaks aika hopeaksi. Keltasuuski huomattavasti vähentyny. Ja vasta ekan kerran tolla tosiaan pesin. Ihme tujua tavaraa.

from tumblr
Tollaset hiukset ku joskus sais. Aika jepat.

1 kommentti:

  1. Juurikasvu on inhottava riesa ja tuntuu olevan kylkiäinen melkein kaikissa ihanissa hiusväreissä. (Suosin erittäin vaaleaa ja erittäin tummaa. Kirkkaanpunainen ja lila ovat kanssa jees.)Joskus minulla oli vaalea tukka ja juurikasvu tuntui ihan hirvittävän tummalta. Nyt kun on tummat, se on taas kamalan vaalea. :D

    Kannattaa myydä vaatteita kirpparilla. Itse en ole toistaiseksi harrastanut, mutta kavereilla on mennyt tosi hyvin kaupaksi. Itsellänikin vaatekaappi pursuaa kaikkea, mitä en koskaan enää tule käyttämään, joten uudistaminen voisi olla paikallaan. (Mutta mistä rahat uusiin vaatteisiin?)

    VastaaPoista