3.2.2012

For of sugar and ice, I am made, I am made

Löysin itteni taas Limingasta. Tai oikeastaan lähin jo eilen tulemaan tänne ja skippasin koulusta parit tunnit.
Täälä on aiva helvetin kylmä. Mittari hipoo -30°C ja aamulla tais olla jopa -32°C.
Onneksi on toistaseks saanu vaan istuskella sisällä lämpösessä.

Eikä mulla mitää järin järkevää kirjotettavaa nytkään ole.
Lähinnä halusin tulla julkisesti ilmottamaan mun tämän hetken toivelistaa vaatteista joten here we go.

Kyseisistä kengistä valkoiset versiot ♥







Kaikki kuvat polkashopilta.
Tossa noita nyt olis. Osa ainaki. Ehkä pikkuhiljaa tilailen noita, tulis nimittäin ihan kiva summa jos kerralla meinaisin tilata (  ̄っ ̄)
Yksi syy miks olis tarvetta myydä vanhat vaatteet pois. Nyh.

Ja asiasta moottorisahaan, tilasin tällä viikolla Jeans:ilta  nää keinonahkahousut;

Jeans.fi
Näin jo etukäteen et tällasia olis tulos myyntiin ja odotin aiva onnes et ne tulee niiden sivuille ja heti ku ne ilmesty sinne niin BAAM meikä tilas ne. Jostain syystä en sitte kiinnittäny kunnolla huomiota kaikkeen...


Kyllä, pettymys oli käsinkosketeltavaa ku tajusin ton. Eli siinä vaiheessa kun olin postista paketin kiireellä aamulla hakenut, juossut bussiin, istunut junaan, saapunut viimein Liminkaan ja päässyt vihdoin avaamaan paketin. Olin aika järkyttyny. Olin aiva varma ettei ne housut tällaset ollu, en todellakaa huomannu edes tosta kuvasta et niis tollaset oli. Käärin housut takas pakettiin ja aattelin palauttaa ne. Tosin nyt ku miettii ei ne niin pahat ollu, mutta toinen juttu on et luulen et ne on liian pienetki.

Ja kauhukseni oon huomannu muutenki et mun useat nykyset farkut meinaa ruveta olemaan vähä turhan kireitä vyötäröltä....Oonko mä lihonu vai mitä saakeli. En kyllä kielläkkää. On tullu nimenomaan syötyä hyvin ja liikuttua huonosti  )`ε´( 

1 kommentti: