19.10.2014

Kullankaivaja

Hellou taas!

Mä olen ollut kamalan laiska tämän blogin kanssa... Taas kerran.
Mutta en ole lähdössä minnekkään! Päivitystahti vain on mitä on, pahoittelut siitä.

Mulla on ollut jotain matskua jo mukavan tovin, en ole vain saanut aikaiseksi tehdä postauksia. Toisaalta olen punninnut onko ne päivittämisen arvoisia ja ollut enemmän sen kannalla, että ehkä en jaksa tuhlata aikaa "ei niin jänniin" -juttuihin.

Mutta koska blogi on kuitenkin ollut hiljaisena turhan kauan, päätin alkaa rustailemaan näitä rästejä.
Kuvat eivät siis mitään viimeaikaisia.

 En edes muista koska tarkalleen hommasin tuon kaksiosaisen mekon, mutta näytti niin kivalta että pakkohan se oli tilata. Materiaali on ihanan pehmeää ja joustaakin mukavasti.

Loppukesästä innostuin kultaisista jutuista. Tajusin, että en omista juurikaan mitään kultaisia asusteita saati koruja. Kulta on aina ollut värinä sellainen, mitä olen vältellyt. Hopea on ollut suositumpaa. Mutta niin kuin mainittu, innostuin kullasta ja otin ja tilasin sormuksia, korviksia, rannekoruja jne.

 

Kynnet sai teemavärinsä.

Ja random kuva loppuun.

Tämän enempää mulla ei oikeastaan ole. Jäljellä on kuitenkin vielä muutamia juttuja mitä voisin tässä ensi viikon aikana yrittää päivitellä myös.

4 kommenttia:

  1. Vau, upea nainen! Musta tukka sopii hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awh kiitosta :D Ja olen kyllä itekkin yllättyny siitä miten oon tähän mustaan väriin tykästynyt. Yleensä hiusväri kriiseilen jatkuvasti, kun pitäisi olla koko ajan jotain uutta ja lisäillä väriä.

      Poista
  2. Upea mekko ja upea olet siekin näissä kuvissa! ♥

    VastaaPoista