11.9.2014

Sick Like Me

Hei taas!


Pahoittelen hiljaisuutta jälleen. Mulla olisi ollut ideoita mistä kirjoittaa jo jonkin verran, mutta mun motivaatio on hukkunut jonnekkin.


Oikeastaan, mä olen ollut kipeänä suurin piirtein viimeiset muutamat viikot. Flunssaa, päänsärkyä, kurkkukipua, kuumeen poikasta jne.
Mä olen kirjaimellisesti maannut suurimman osan ajasta sohvalla, katsoen sarjoja tai pelaillessa.

Mistä päästäänkin siihen mistä voisin myös kirjoittaa.


Vanha juttuhan tämä jo nyt on, varsinkin jos mun instaa seuraa, mutta jaetaan nyt täälläkin.
Eli mainittinkin jo aiemmin, että tuli tällaista tilattua. Ei ole halpaa hupia, mutta oli tämäkin aika saada hyllyä koristamaan, puhumattakaan kaikista niistä peleistä mitä tälle haluan.

Pelikokoelma on vielä pieni, mutta kaikki aikanaan.


Tämä Mario 3D World on uusin ja pelattu vähiten. Olisi huomattavasti hauskempaa pelata tätä porukalla tai jonkun toisen kanssa.

 Jos ihmiset eivät ole tuttuja Nintendon ja varsinki Nintendo WiiU:n kanssa niin esittelen nopeasti tämän ohjaimen. Ensimmäisen kerran kun mä näin millainen tämä uusi ohjain oli, mulle heräs kysymyksiä että miten tollanen voi toimia, miten tuon saa sopimaan käteensä ja vielä pystyä pelaamaan? Kuitenki mä mietin aivan turhaa tuollaisia asioita. Tää ohjain on yllättävän kevyt, ei paina ja ihan hyvin sopii kädet tuohon ja pystyy pelaamaan. Ja puhutaan tuosta näytöstä hieman. Aluksi pidin hieman outona, että ohjaimessa on tuollainen näyttö, mutta hyvin pian kun tähän tottui näki miten kätevä se on. Näyttö on kosketusnäytöllinen ja tällä voi selailla nettiä jne. Moni peli streamaa pelin niin TV:lle kuin tähän ohjaimeen. Kyllä. Toisinaan peleissä saa erikseen valita haluaako pelata TV:ltä tai ohjaimelta. Tässä on se kätevä puoli minkä tulin huomaamaan, että jos pelaatkin TV:ltä ja joku haluaa vaikka katsoa TV:tä samaan aikaan, voi helposti vain kääntää TV kanavan ja jatkaa silti peliä ohjaimelta. Hyvin kätevää. Tulee mieleen käsikonsolit, mutta tämän ohjaimen kanssa ei voi mennä kovin montaa metriä kauemmas konsolista tai alkaa peli pätkiä ohjaimen ruudulla. Toinen hyvä juttu WiiU:ssa on, että Wiin ohjaimet toimii tässäkin. Ei tarvitse ostaa uusia kalliita ohjaimia erikseen. Ja ohjaimien hinnasta puheen ollen; tämä GamePad ohjain maksaa itsessään jo 200€.

Nintendo 3DS on myös ollut kovassa käytössä tämän WiiU:n rinnalla. Molemmilla ollut pelejä pelattavana.

Ja se peleistä nyt.


Asiasta ihan toiseen, elokuun lopulla tylsää sunnuntaita vietin tämän näköisenä.

"Face of a psychopath."


 Kokeilin hieman erilaista silmämeikkiä. Ihan OK:han tuosta tuli. Ja piti kaapista kaivaa tuo ihana Punk Raven neule viileään syksyyn.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti