5.2.2014

I won't let you easily take a taste

Oli ihanan rento viikonloppu. Ei tarvinnut pomppia minnekkään, sai vain olla ja henkäistä pitkän työviikon jälkeen. Ja töistä puheen ollen, vaikka itkinkin miten karulta koko paikka tuntui, on asiat huomattavasti paremmin. Oli heti sen ekan viikon jälkeen. Tosin edelleen oudoksun joitain tapoja enkä vieläkään ole 100%:sesti tottunut siihen että siellä kuljetaan kuin laput silmillä ja ollaan pääsääntöisesti ihan omissa oloissa. No onneksi tykkään silti tehdä yksiksenikin hommia.

En nyt kuitenkaan tullut purkamaan mitään töistä, vaan innostuin sunnuntain kunniaksi ja vedin naamaani pitkästä aikaa kunnon "sotamaalaukset".

Meillä on aina sama virsi jos alan itteäni laittamaan; Janne tulee katsoon mitä teen ja huomaa että meikkailen ja kysyy ollaanko menossa jonnekkin/onko joku tulossa. Suurimmaksi osaksi näissä tapauksissa vastaus on aina sama; ei olla menossa minnekkään eikä kukaan ole tulossa.
Janne ei tunnu tajuavan, että mä voin tykätä meikkailla ihan omaksi ilokseni. Viikoilla meikit on niin simppelit ja minimaaliset töihin, että on mukavaa välillä kotona edes vetää vähän raskaampaa meikkiä naamaan. Plus mä koen nää mun hupi meikkailut myös jonkinlaisena treeninä. Meikkaamistakin kun täytyy opetella ja nää on niitä hetkiä kun voi kokeilla jotain uutta ja huomata mitkä sopii itselle ja mitkä taas ei toimi ollenkaan.
Kamalaa jos on menossa jonnekkin, aikaa rajoitetusti ja alkaa laittamaan itseään valmiiksi; päättää kokeilla jotain uutta vain todetaksi että ei, ei toimi minun naamassani ja joudut puhdistamaan naaman ja tekemään kaiken uudelleen.

Mä pysyn aika pitkälti omalla "mukavuusalueella" meikkaamisessakin. Jos mä koitan jotain uutta tyyliä ja erilaisia meikkejä, musta tuntuu että mä en näytä itteltäni ja koen ehkä näyttäväni jopa typerältä. Sitä on tottunut näyttämään joltain tietyltä ja kaikki uusi tuntuu aluksi kauhistuttavalta. "Ei niitä nyt näin voi jättää" "Ei ne näin voi olla.." Tuttuja ajatuksia. Pitäisi vain olla avoimempi uusille jutuille ja kokeilla rohkeasti. Eipä siinä mitään häviä, varsinkaan kun ei tarvitse pelätä ihmisten ilmoille menemistä.


Nytkin tein pitkästä aikaa kulmat luomiväreillä.... en oo tehny niitä varmaan yli vuoteen sillälailla. Aina tulee tartuttua kynään, mutta kyllä se niin on että pidän ehdottomasti luomiväreillä tehdyistä kulmista paremmin. Toki teen silti kynälläkin silloin tällöin.
Ja kulmat on huomattavasti normaalia paksummammat mitä yleensä teen. Mä oon aina mieltänyt, ettei paksut kulmat sovi mulle yhtään, vaikka kai se on mielipide kysymys taas... kenen mielestä nuo nyt sitten on paksut? Itselle ainakin niistä mun normi kynä kulmista selvästi paksummat, vaikkei loppujen lopuksi kovin paljon.. Jälleen kerran sellanen ei perkele voiko niitä jättää näin, mutta kun alkoi tuota itse silmämeikkiä tekemään tajus ettei ne kulmat enää pomppaa sieltä niin silmille kuin aluksi ja ne oliki ihan OK:t.

 Pitäis varmaan vielä keksiä miten noita hiuksia stailais. Ne on aina vaan tollaset plääh.


Bolero - Polkashop
Have2have Kengät - Bubbleroom
Hame - Hersecret
Sukkahousut - Backstreet
Banned uimapuku - Backstreet
Korvikset - Blackgroup

Jotain asu juttua. Kyseinen luuranko härdelli on tosiaan uimapuku, jonka ostin jo viime huhtikuussa kesää varten. Arvatkaa vain ehtikö olla käytössä? Sieläpä se kaapissa on pyörinyt, mutta se on vain niin kiva että piti sitä edes vähän ottaa esille. Ainiin, varmaan sanomattakin selvää että kuvanlaatu kusee, koska ei ollut kunnon valoa. Oli niin harmaa päivä, ettei siinä paljon luonnonvalo auttanut.

Hmh.. Mun piti alkaa tänään siivoamaan makuuhuonetta ja vaihtaa järjestystä, mutta mä vähän niin ku jäin taas vain koneelle ja päätin että ehkä huomenna...


4 kommenttia:

  1. mikä miehillä oikeen on jos nainen meikkaa omaksi huviksi niin heti oletetaan että ollaan menossa johonki? :--D nimittäin meilläki woope aina kysyy et oonko menos johonki ku oon meikannu ::D:D:D:D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eivät voi ummartaa, että naiset meikkaa kenties itsensä eikä toisten takia. Joku ihmeen "ei sun tarvi näyttää hyvältä kotona" juttu niillä on :D

      Poista
  2. Todella kauniita kuvia ja kyllä sulle sopii tollaset vahvat kulmat! Tosi hyvin jopa :) ja miehet. Ei niitä tajua.

    VastaaPoista