4.4.2013

Rahareikiä viime ajalta

Luvassa siis taas aimo annos materiaa.


Tuli tossa muutamat viikot takaperin tehtyä taas tilausta Jeanssille ja sieltäpä saapui sitten seuraavaa!


✯ Uusi luomiväripaletti, jossa sekä matta että shimmer luomivärejä.

✯ Uudet tekoripset, jotka sain muutaman päivän päästä noukkia roskiksesta...... Vili oli ilmeisesti ilmaissut mielipiteensä niistä. En ymmärrä millä se oli edes löytäny ne mun sekaiselta pöydältä, mutta satuin kattoon roskikseen ja olin sillei...oonko mä heittäny jotkut ripset roskiin ja kappas sielä lojui nää uusimmat. Vili perkele.

✯ Muutama uusi meikkisivellin. Kiinalaista laatua, mutta täytyy sanoa, ettei ne nyt pöhkömmät ole. Ei ole heti sellaisen oloiset, että lähtis karvat noista ennen kun edes ehtii käyttää. 

Siinä muutamasta luomiväripaletin väristä samplea. Täytyy sanoa, etten ehkä ole täysin 100% tyytyväinen näiden pigmenttiin, mutta saa sitten vähän soveltaa ja laittaa useamman kerroksen väriä, jos haluaa tummemman lopputuloksen.


 
Jo jonkin aikaa oon ettinyt vaan simppeliä toppia, yksivärisenä. Tajusin, ettei mun vaatekaapista löydy yhtäkään yksiväristä toppia ja kyllä niitä aina silloin tällöin tarvittis. Asia piti korjata ja ostin sitten tämän mustan topin ja koska himotteli myös tuo musta pitsitoppi, pääsi sekin mukaan. 
Kesää odotellessa!

Eksyin myös pitkästä aikaa Seppälään ja löysin sieltä uudet korvikset. Väri taas vähä kusee, koska ovat oikeasti turkoosit eivätkä näinkään siniset.

Tää neulebolero on ostettu jo viime kuussa. Kauan aikaa se kummitteli mulle Muoti-Tuvalla, mutta en aivan halunnut maksaa 30€ tästä, koska se on M -kokoinen ja vyötäröstä itelle leveä. Mutta jossain vaiheessa bolero ilmestyi -70% rekkiin ja ei maksanutkaan enää paljon mitään, joten.. piti se sitten ostaa. Ja jälleen kerran. Kuva valehtelee sen verran, että väri on oikeasti tummanturkoosi eikä sininen.....

 Kyseisen korun ostin Goottikirppikseltä. Oli vaan niin hiano. (◡‿◡✿)


Ja eilisen saldoa. Kun noita vaatteitani oon laittanut pois ja osaa myynyt, huomasin ettei mulla ollu oikein enää sellasia "normi" housuja. Vissiin kahdet farkut sieltä löytyy, toiset tosi arkiset ja toiset sellaset mllä sitte voi lähteä vaikka kauppaankin. Jes. Joten ihan halppiksen perus farkut nappasin. Noi on kyllä niin ihanan pehmosta materiaalia, vaikka farkkua ovatki. Ei ole mitenkää liian paksutkaa, niin voi kesälläki käyttää vähä viileämpänä päivänä. 

Ja eilisen päivän kohokohta!

 
Äiti osti mulle tällasen söpön kupin (iДi)
Näin ton kaupassa ja olin sillei apua ihana kuppi ja äitee ihanana osti sen mulle. Ei voi tajuta miten joku teekuppi oikeasti piristi päivää. Sanoinki, et nyt saan juoda teetä like a sir!


2 kommenttia:

  1. oooohhh niin paljon ihania värejä tossa luomiväripaletissa *___* <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeps! Saa vähä väriä edes meikissä kun muuten mustaan aina verhoutuu :D

      Poista