23.3.2013

Punk Rave Vol. 2 + Pyon Pyon

Otsikosta päätellen voi olettaa postauksen liittyvän taas vaatteisiin... mihkäs muuhunkaan?

Shadows Song top | Pyon Pyon

 

Vähä parempaa kuvaa niin, että siitä saattaa edes erottaa joitain noita yksityiskohtia.
Ehdottomasti oma suosikki näistä uusista ihanuuksista.
Hienoa on myös se, että jos nuo hihat alkaa ärsyttämään voi ne vaan nakata menemään. Toimii myös näin!


Toinen asia mistä tykkään on tuo avoin selkä! Oon nyt oikeastaan tämän vuoden puolella hurahtanu aivan näihin avonaisiin selkä juttuihin. Kattelen mekkoja ja paitoja missä olis mahdollisimman paljo paljasta selkää. Selät ovat kauniita, näyttäkää niitä ♥

⚜Macbeth leggings


Ja leggingsit, jotka on jo edellisissä kuvissa kummitelleet.
Nyt mun täytyy sanoa, että mä oon aina ollu ihminen, joka on dissannu leggingsejä.
Mä en oo ikinä tykänny niistä; en itelläni enkä muilla, varsinkaa jos ne ei oo tajunnu miten legginsejä käytetään.
Mutta kyllä; siitä huolimatta munki kaapis on varmaan kahdet tai kolmet leggingsit. Se on eri asia onko niitä käytetty.
Mun toinen ongelma leggingsien kanssa yleensäkki on, ettei mulla oo minkä kans niitä käyttää. En omista juuri pitempiä paitoja/tunikoita. Kaikki tollasia normaali pituisia tai ihan pikkasen reiden päälle tulevia paitoja, joten ei käy ainakaa leggingsien kanssa.
No jos palaan taas asiaan, huolimatta mun leggingssi dissaamisesta, kun näin nämä kyseiset leggingsit oli taas sellanen "Joo nuo mä haluan ja ne mä otan".
Enkä kadu! Nää on ehkä ainoat leggingsit mitä voisin pitää. Pitää vaan nyt löytää sopivaa paitaa sen kans.
Jos itelle olis tuota jalka pituutta siunaantunu yhtää enemmän, saattais nuo leggingsit myös näyttää aika paljo paremmalta. Oudointa nois leggingsseissä oli se, että toi pitsikoriste kohta ei jousta kyllä paljoa. Tuli jopa jo sellanen -he he..- olo ku näytti eka siltä että taitaa jäädä reisiistä kiinni mokomat.
Sitte alko jo pelottaa, että ne vielä menee rikki jos mä niitä yritän kiskoa. Mutta loppu hyvin kaikki hyvin, kyllä ne jalkaan menee, mutta kieltämättä ottavat sen verran vastaan että ne pitää vähä rauhallisemmin kiskoa jalkaan, ettei ne sitte oikeasti retkahda ja mee rikki.
Ja tällasena ps. älkää nyt luulko mua aiva niin tyhmäksi, että edustaisin nois kuvis jossain "asukokonaisuudessa". Ei tulisi kyllä mieleenkää lähteä tollalailla huitomaan ihmisten ilmoille. Kunhan aattelin et saan kaks kärpästä yhdellä iskulla ja saan kuvattua molemmat; ton topin ja noi leggingsitki samalla kertaa. Laiska kun olen.

⚜The Dragonfly sweater





Tätä paitaa/hupparia vois jo sanoa pelkäksi heräteostoksi. Mutta siltikään ei kyllä kaduta, oli hintansa väärti.  Halusin ton oikeastaan vaan mallin, materiaalin ja värin takia. Jotain erilaista.
Vaikka toi on tosi ohutta kangasta, tää on yllättävän lämmin silti päällä. Ainut juttu tässäkin on, että pitää vähä kattoa mitä laittaa alle, kun kaikki loistaa läpi.
Joitain yksityiskohtia löytyy ja edessä on myös mukavat pienet taskut, mikä on aina plussaa.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti