15.10.2012

Galaxy S II

Kyllähän se niin kävi, et meikänki piti siirtyä nykyaikaan ja hommata uudempi puhelin.
Vanhassa ei siis mitään vikaa ja palvellu mua paremmin ku hyvin. Ei moittimista, mutta sitä tuli vaan huomattua kuinka paljo "parempia" nuo älypuhelimet on.

Luin arvosteluja ja kattoin ties mitä esittelyvideoita Samsung Galaxy S III:sta ja himottelin jonku kuukauden sitä. Olin jo tilauksen hyväksymistä vaille melkein tilaamassa sen, kunnes joku mun päässä sano et hei ootas vähä.

Aloin sit taas miettiä vähä enemmän, et kannattaako mun nyt hommata tollasta super puhelinta joka maksaa lähemmäs 600€, jossa on toki kaikkia kivoja ominaisuuksia..mutta tarvinko mä oikeesti tollasta.

Päädyin sit siihen että en tarvi ja aloin kattella muita puhelimia.
Onneksi ei kovin kauan tarvinnu kattella ku Samsung Galaxy S II löyty.
Se ei oo ehkä uusin, mutta ei se vanhakaa ole. Siitä löyty kaikki ne mitä mä voisin tarvita ja sen pitäis riittää mulle, plus se oli paljo halvempi ku taas S III:nen.


Joten pari viikkoa sitten sain hakea postista tota ihanuutta ja herranjumala ku se puhelin vaikutti ISOLTA verrattuna mun edelliseen, joka oliki aika passelin kokonen.

No Jannehan tolla puhelimella sitte halus leikkiä ja se haluaa pelata sillä sitä Angry Birdsin Bad piggiestä mikä ei sen puhelimes toimi.... no mikäs siinä.





Valkosena tietysti halusin! Mustassa näkyy kaikki sormenjäljet ja se pinkki oli nyt vaan sanomattaki ruma.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti