20.6.2012

Pientä päivitystä edelliseen postaukseen liittyen

Tasan kaks viikkoa sitten aloitin tän mun "syön vähemmän ja terveellisemmin" laihdutus jutun.

Täytyy sanoa, että ilmeisesti toimii!
Mitää liikuntaa en oo harrastanu tosiaan, korkeintaan hyötyliikuntaa ja sitäki aika huonosti.

En edelleenkää tiiä kuinka paljo painan, mutta mua onki lähinnä kiinnostanu tää vyötärön ympärysmitta samoin ku tän "pömppiksen" ympärysmitta.

Edellisessä postauksessa sanon, että vyötärö olis 70cm. No tällä hetkellä se on 67cm!
Ja tää pömppis oli silloin huikeat 80cm ja nyt näyttääis olevan 75,5 cm.

Veden juonti on lisääntyny mulla aika paljo entiseen verrattuna. Samoja ruokia syön mitä ennenki, mutta pienemmissä määrissä. Syön kyllä sipsejäki, karkkeja ja limsaaki join esim. eilen, mutta pyrin pitää noita herkkupäiviä vain muutaman kuukaudessa ja eilen oli yks niistä päivistä. Enkä syöny niitäkää mitää huikeita määriä.

Vähä pelotti tossa viikonloppuna lauantaina kihlajaisten takia. Sielä kun oli kaiken maailman leivoksia ja herkkuja tarjolla, mutta ku juhlat loppu ja tajusin mitä olin syöny olin aika yllättyny. Meillä oli suolasta syötävää (salaatteja kahta erilaistaki) suolasta piirakkaa, voileipäkakkua, pikkupizzoja ja mitähän vielä ja sitten makeat leivokset, kakut pikkuleipineen jne.

Olin päättäny, et annan itteni syödä edes vähä hyväskää sinä päivänä ku juhlat kumminki oli, mutta tosiaan yllätyin ku huomasin, että olinki oikeastansa syöny vain niitä suolasia koko sen ajan. Kakkua söin vaan sen verran ku piti. eli ku se piti aukasta että muutki uskalti sitä ottaa mutta mitää muuta suklaapiirakkaa tai pullaa en ottanu. Pikkupizzoja söin ehkä 3 kpl koko päivänä ja sitte niitä salaatteja söin ja siinäpä se mun ruokani oliki sitte koko päivältä.

Mutta en oo kyllä koskaa mikää varsin perso ollukkaa millekkää kakuille tai leivoksille, joten ei sillei tuottanu ongelmaa edes pysyä poissa niistä, vaikka olin ittelleni kyllä luvan antanu syödä niitä.

Eilen sitte syötiin astetta rasvasempaa ja suolasempaa ruokaa (koska Janne teki) ja hyvääki oli, mutta söin kyllä itteni niin ähkyyn, että melkein tuli jo huono omatunto. Onneks se ei haittaa vaikka kerran söiski vähä enennmän jos on jo viikkoja syöny "paremmin". Kerran ylensyöminen ei sillon näy tai vaikuta mihkää.

Nyt vaan jatkan samoissa merkeissä ja koitan päästä niihin mun tavoitteisiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti