10.12.2011

☯ 6

Mun blogi kärsii edelleen mun niukasta motivaatiosta(laiskuudesta myös) kunnostaa ja parantaa sitä, ulkonäköisesti.

En oo oikeen ikinä tyytyväinen tähän, ja ku jotain yritän koodailla niin ensimmäisenä menee järki ja päätä rupee särkeen sen verran, että lopetan aina kesken.

Nytki mullon tollanen kursori joka ei millään lailla liity koko blogiin, mutta Boo on söpö niin mun oli pakko.



Ja mitähän vielä.
Sain eilen hakea postista Iron Fistin korkkarini. Olin niin onnes vain ku näin sen laatikon, koska ne laatikot jo ittessään on sairaan hienot, ja se tunne ku avaan sen ja näen ne kengät. Sanoinkuvaamaton tunne.
Ne oli niin ihanat ja niitä pyörittelin kädes, tutkin joka pienen yksityiskohdan ennenku edes koitin niitä jalkaan. Edelleen ne oli ihanat mut sit ku koitin kävellä... mun täyty harmikseni todeta että ne oli kokoa liian suuret. Palautukseen nyt sitten menevät ja toivon, et ensi viikon aikana saisin sit jo takas.

Koska joudun ne nyt palauttaan en ilahduta teitä vieläkää kuvilla, tai edes sano millaset ne on. Jääköön se sit nähtäväks ku saan ne pienempänä.

Odotan täs muutenki kolmea muuta pakettia, että toivottavasti tulisivat kaikki ens viikolla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti