12.11.2011

☯ 3

Noniin. Nyt voisin tehä sellasen postauksen joka yllättäen on kynsistä.

Periaatteessa tää on enemmän sellanen ennen ja jälkeen juttu, koska en jaksa alkaa selitteleen mitää sen enempää. Ja nää tosiaan tehty ennen syyslomaa.



Siinä vähä tavaraa millä alotettiin.


Ja lähtökohta...


Some moments later. Tossa jo leikelty ja viilailtu kynnet. 

Sitten..


Ja lopuksi.



En nyt mitenkää super tyytyväinen oo noihin kynsiin. Noihinki käytin aikaa jonku vähä yli tunnin joten aika hutiloontia se oli, koska normisti menee jopa enemmän aikaa... 

Oli outoo olla taas pitkä kyntinen ja tuntu ettei osannu tai pystyny tekeen mitää mut kyllä näihin jo viikos sitte tottuki ihan hyvin. Aattelin et pitää leikata niitä lyhyemmäksi koulun takia. Mutta edelleen mulla nää kynnet on yhtä pitkänä ja vaikka oli asiakaspalvelu päivä, hyvin pärjäs. Joten empä taidakkaa leikata niitä.


Mut sitte taas ihan jostaki muusta. 

Ostin taas huulipunaa. Halusin kunnon punasen ja tää sattu sitte käteen osumaan. Oon tykänny kyllä tosta ja toi tuoksuu aiva kauheen hyvältä. Niin ku joku karkki. Mun tekis mieli syödä se (・∀・)



Oon myös parit kerrat jo tällä sävytteellä värjänny hiuksia ja oon kyllä tykänny tästä väristä. Vähä sekasen väriset joistaki kohtaa hiukset ja olis varmaan ollu paremmat jos olisin vaalentanu niitä vähä ennen laittoa mutta se nyt jäi välistä.Eli kyseessä viileän vaalea sävyte. Ku ekan kerran tota laitoon niin huomasin, että toi mömmö on just samaa ku muinoin ostin Manic Panicin virgin snow:ta. Toi nyt on vaan halvempaa. Mutta samaa seosta kyllä näyttäis olevan.


Tossa nyt jotaki kuvaa niistä hiuksista. Alta tosin on tummempaa, koska mun piti laittaa sinne hopeanharmaata.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti