14.4.2014

I wanna drink you sober

Heissan.
Pyörähtänyt taas tovi viime postauksesta.

Ajattelin tulla päivittelemään vähän kuulumisia ja sen sellaisia.

Töitä, töitä ja töitä. Oon nyt ollut melkein kaikki tän kuun lauantait töissä ja ensi viikon lauantaina taas... blahh. Voin kertoa, ettei huvittaisi kyllä yhtään mihkään töihin lauantaisin. Mutta ei voi mitään.

Tämäkin viikko...loppuviikko torstaihin asti, oon töissä kuuteen asti illalla... huikeaa näin pääsiäisen alla. MUTTA onneksi mun ei tarvi nyt lauantaina töihin ja saanki olla lomalla tiistaihin asti! Tulee tarpeeseen, vaikka uskokaa tai älkää, mulla on enää vajaa kaksi viikkoa harjoittelua jäljellä! Jeeee!
Tämän kuun alussa tuli myös toinen tyttö harjoitteluun samaan paikkaan. Ja ensimmäistä kertaa, mulla on siellä joku jonka kanssa puhua. Ollaan niin samassa veneessä, melkein saman ikäisiä ja tultu harjoitteluun saman henkilön kautta. Voidaan puhua paskaa ja jakaa kokemuksia.
Mutta se nyt töistä.

Joku vajaa kuukausi sitten sain vihdoin ja viimein oman auton! Eihän mulla tuo kortti olekkaan taskussa ollut kuin siitä asti kun 18 täytin, mutta oma auto on uupunut. Ei ole ollut niin välttämätön, kun keskustassa asustelee, mutta on se vain kätevä.

Materiaa ja meikkejä on tullut taas haalittua ja ehkä näistä jaksan kirjoitella joskus. Ehkä.

Eikai mulla tämän järkevämpää tähän hätään ole. Yritän vielä huomenna ehtiä päivittelemään.

Nyt jotain extra häröilyjä tarjolla. (naama spämmi muutamalta kuukaudelta)

 Pidennyksetki päässy muutamaan mukaan. Harmi että ne on kamalassa kunnossa ja pitäisi ostaa uudet. Oon myös viime aikoina tykästyny tummaan silmämeikkiin.. Yleensä oon todennut, ettei kauhean raskas silmämeikki sovi mulle syystä että silmät näyttää väsyneiltä ja raskailta. Jostain syystä oon kuitenki alkanu pitää siitä juuriki noista syistä!

Ja Ps. Joku aika sitten törmäsin bändiin nimeltä In this moment.Voin rehellisesti sanoa, että sen jälkeen kun tämän bändin löysin en ole oikeastaan muuta kuunnellutkaan. Tällä bändillä on niin tajuttoman hyviä biisejä! Puhumattakaan hotista Maria Brinksistä. Uuh.



2 kommenttia:

  1. Mistä tuo hattu on? :) aivan ihana, oon ettiny ikuisuuden!

    VastaaPoista