10.9.2013

Take a chance and roll the dice

Oon kerrankin ajoissa suunnitelmieni kanssa.
Olen nimittäin tässä muutamat viikot suunnitellu, mitä tekisi tänä Halloweenina.

Tähän mennessä, en oo koskaan mitenkään juhlinut Halloweenia. Nyt kun miettii, niin ei oikein kukaan ole koskaan Halloween partyjä pitänyt ja itse en ole edes miettinyt järjestäväni moisia kekkereitä, mutta jostain syystä nyt mulla olis palava halu vihdoin ja viimein toteuttaa nää juhlat.

Melkein kädet syyhyää, kun haluaa päästä koristelemaan kämppää ja kaikkea. Muutama viikko sitten melkein masennuin kun tajusin kuinka pitkä Halloweeniin vielä on.
Nytpähän ehtii suunnitella ja miettiä kaikkea vaikka 100% varma en vieläkään ole tuleeko juhlat toteutumaan, mutta yritys on kova.

Oon kolunnut läpi eri nettisivuja, etsien kaikkea halloweeniin liittyvää koristetta sun muuta ja oon itseasias saanu jo aika loistokkaan listan kaikesta siitä mitä tarvitsen. Rahaahan tähän saa palamaan jos haluaa, mutta no can do. Huvittavinta noiden koristeiden kattelemisessa oli se, että mä voisin pitää niitä läpi vuoden, sopis mulle hyvin.

Mutta ehkä mä palailen tähän samaan aiheeseen vielä lähemmin ja jos jotkut kemut saan pystyyn niin siitä kai kunnon postaus.

Näihin hämäriin tunnelmiin on hyvä lopettaa. Videolla omat tunnelmat.

4 kommenttia:

  1. Ois muuten kiva nähhä sellanen inspis-postaus halloweeniin liittyen, vaikka sitten siitä siun listasta, et mitä kaikkea juhliin haluaisit. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siinä on hyvä postaus idea :D Tota voisinkin lähteä toteuttelemaan ja suunnittelemaan :)

      Poista