27.5.2012

Human Error

Että niin.

Oltiin suunniteltu vähä äiteen (ja Jannen) kans et pidettäis ne meidän kihlajaiset ens kuussa.
Äitee sitte kysy multa, että onko mulla niin väliä mikä päivä se on ja sanoin tietty että ei oo.

Se sitte soitti yhdelle tutulle, kysy yhestä paikan varaamisesta ja ku se oli vapaana sinä päivänä, äitee varas sit just sen päivän. Eli 16.6.

Se soitti sitte mulle että varas sen tona päivänä ja meikä oli vaan et joo no hyvä ja silleen ja ku sain puhelimen kiinni, tuli pieneen mieleen paljo asioota.

Ensiksiki, se on provinssi viikonloppu. Meinaten sitä et kaikki kaverit on sitte sielä, mutta ehtiihän ne tulla sit myöhemmin, vaikka ihan meille niin ei tarvi sukulaisten aikana olla. 

Toiseksi en tiä pitääskö itkeä vai nauraa, teen tasapuolisesti kumpaaki. Tuli vasta sen jälkeen mieleen, että ainiin joo voi perkele se SCREW:in keikka.

Ku kuulin et niillä on keikka, olin vähä kahden vaiheilla menisinkö sinne. Aattelin, ettei olis kumminkaa ketää mun kans sinne niin empä sitte paljo ajatellu sitä. Sitte myöhemmin Kati ilmottaa että vois olla menos sinne ja olin jo aiva onnessa. Kuitenki sitte tämänki jälkeen tulin vähä siihen tulokseen, et onkahan mulla nyt kesällä massia lähteä yhtää mihkää ja aloin taas jahkaamaan.

NOOO, eipä tarvi enää miettiä meenkö vai en. Onneks en viä ehtiny tilata lippua.

Nyt viä ku löytäsin sen juhlapuvun...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti